20080414

aku dan kuala lumpur

bismillahirrohmanirohim.... ini lah sekilas kisah hidup ku yang khas aku papar kan tuk di jadi kan pedoman buat generasi2 ku di masa hadapan, aku lah insan yang rela meninggal kan kedamaian kampung demi...mengejar cita2 yg tersemat di dada."TUHAN TAK AKAN MEROBAH NASIB SESEORANG KECUALI KITA LAH YANG HARUS MEROBAH NYA"akhir nya aku terdampar di bandaraya kuala lumpur ini dan di sini lah bermula tantangan sebenar, di sini aku tak ubah seperti sehelai rumput kering di tengah lautan terombang ambing di hempas ombak samudra era globalisasi.. "hidup mesti di terus kan"

Tidak ada komentar:

Mengenai Saya

Foto saya
aku di lahir kan pada malam jumat kliwon,17 juli 1982 di propinsi jambi,ayah dan ibu ku 100%warganegara indonesia,pengamal dan pendukung pancasila serta bebas dari G30S PKI..

kekejaman majikan ke atas pembantu indonesia